Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY PRE E-SHOP MAIKO


Objednávka
Minimálna hodnota objednávky pre rozvoz je 5 €. Pre objednanie tovaru nad 30 € je nutné byť zaregistrovaný a prihlásený v online shope www.sushimaiko.sk. Pokiaľ nie je objednávka vyrobená, je možné ju osobne stornovať telefonicky, prípadne osobne na uvedenej prevádzke.




Platba

Platbu je možné realizovať

a, pri osobnom odbere na prevádzke počas otváracích hodín zverejnených na www.sushimaiko.sk

b, pri prevzatí tovaru pri dovoze a to hotovosťou, alebo stravnými lístkami

c, pre platbu na faktúru je nutné kontaktovať manažéra prevádzky

d, Tatra Pay a Card Pay (platba cez virtuálny POS terminál Tatrabanky) možné je zaplatiť aj kartami VISA a EUROCARD/MASTERCARD vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou




Dodacie a platobné podmienky

V prípade dodania kuriérskou službou MAIKO cena za dovoz je zobrazená na web stránke www.sushimaiko.sk.




Predávajúci sa zaväzuje

• dodať správny druh a množstvo tovaru tak ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene


• adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v dohodnutej lehote dodania – zverejnenej na web stránke www.sushimaiko.sk v čase objednania. V prípade, že objednávku nie je možné splniť (dodať) bude zákazník kontaktovaný operátorom a bude mu ponúknutý podobný produkt. V prípade, že objednávku nie je možné doručiť v dohodnutej lehote, bude zákazník kontaktovaný operátorom na dohodnutie ďalšieho postupu.


• vystaviť a priložiť daňový doklad – pokladničný blok, prípadne na požiadanie faktúru




Kupujúci sa zaväzuje

• prevziať a zaplatiť objednaný tovar




Reklamácie

• reklamácie sú vybavované denne v čase od 11:00 – 22:00 na tel. čísle operátora zverejneného na stránke www.sushimaiko.sk


• vyplnením formuláru na stránke www.sushimaiko.sk


• prostredníctvom kuriéra MAIKO


• osobne na príslušnej prevádzke počas otváracích hodín




Záruka

Záruka platí max 30 min. po dodaní tovaru. Tovar je možné reklamovať ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru. Pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru. Predmetom reklamácie pri dodaní kuriérskou službou byť dodržanie výdajnej teploty menu. V prípade špecifickej reklamácie je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75% objemu z tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí, alebo iná kompenzácia).




Spôsob vrátenia tovaru

• osobne


• prostredníctvom kuriéra MAIKO




Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie

• pri hotovostnej platbe peniaze za objednávku vrátime ihneď v hotovosti


• pri bezhotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime do 30 dní dobropisom na účet platiteľa


Share by: